Den 30 maj gjorde 14 SMJ:are en utfärd till mj-kollegorna i Utby Rallare i utkanten av Rättvik. Studier av utbyanläggningen, diskussioner om förebilder och byggmetoder och allmänt samkväm med fika stod på programmet. Modeller av lok, vagnar och byggnader från både Utby och SMJ visades upp och det verkade som att olika kontakter knöts för inköp av etsplåtar, byggsatser och framtida informationsutbyte.
En mycket trevlig utfärd till trevliga mj-kollegor som absolut kan upprepas!
/Anders L










